Selena Gomez utför två låtar & säger att hon var på sjukhus för att vara undernärda och slut!

Selena Gomez uppträde i Santa Monica i går och ett ögonvittne berättar att hon såg "mycket sjuk", men försökte hålla professionell för hennes fans! Aw, stackars Selena! Sångaren säger att hon är "bra nu". Titta på båda sina föreställningar längre ner!

Selena Gomez intog scenen i Santa Monica i går för att utföra två låtar för alla hennes fans som planerade på att se henne i fredags. Hon var tvungen att lägga om efter att gå till sjukhuset torsdag kväll, och igen på lördag. "Jag mår bra, jag var bara väldigt undernärda och låg på järn   (? jag översatt den meningen på google)," Selena sade till journalister innan hon framförde sin gratis konsert. "Och jag var utmattad." Hon fick också frågan om huruvida Justin Bieber behandlade henne till något trevligt!

Ett ögonvittne berättar att Selena "såg mycket sjuk, men man kunde säga att hon skulle hålla den tillsammans för att hålla sitt löfte till sina fans." Våra vittne tillägger att Selena "förvaras leende så mycket hon kunde för att sätta på en modig ansikte . "Skådespelerskan främjar Monte Carlo, och framförde sin singel" Who Says "och" A Year Without Rain "för hennes grupp av skrikande och hängivna fans.

På frågan om hennes pojkvän Justin fick henne något bra när hon var på sjukhuset, log Selena och sa, "Jag fick några mycket kärleksfullt stöd från hela min familj och vänner." Hon lugnade fansen att hon är okej att lägga till, "Jag mår bra nu . "

Selena såg helt underbar i sin vita topp och svarta shorts - inte sant? Kolla in en video henne när hon sjunger "A Year Without Rain" och "Who Says"!










källa - hollywoodlife





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0